Esteu aquí

Tejedor, convençut d'haver actuat de manera "absolutament honesta" en el cas de les retribucions cobrades de la Federació de Municipis

L'alcalde del Prat mostra la seva sorpresa per la investigació judicial i assegura desconèixer cap pràctica suposadament il·legal

divendres, 4 juliol, 2014 - 15:00

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, ha explicat als micròfons d'El Prat Ràdio la seva opinió sobre la investigació judicial oberta sobre ell i altres 43 alcaldes per les retribucions en concepte de dietes a la Federació de Municipis de Catalunya (FMC).

Tejedor ha declarat tenir el ple convenciment que ha actuat de manera "absolutament honesta" durant els anys que porta com a vicepresident de la FMC, en la qual trreballa en defensa del municipalisme català.

L'alcalde demana absoluta transparència i mostra total confiança en la justícia pel que fa a l'aclariment d'aquest tema.

Tot seguit podeu escoltar l'entrevista completa concedida per Lluís Tejedor a El Prat Ràdio (91.6 FM).

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 15 setembre, 2026 - 16:00

L’alcaldessa del Prat qualifica d’“irresponsabilitat” insistir en l’ampliació de l’aeroport i recorda que no està validada per Europa

La batllessa Alba Bou Jordà denuncia la manca d’informació i transparència en...

dimarts, 15 setembre, 2026 - 12:00

Aquesta tardor torna ElPratVal, després de l’èxit de la primera edició, amb més recursos

La campanya de foment de les compres a establiments de la ciutat, amb el...