Esteu aquí

El Ple reclama la reparació de les deficiències del Prat Sud Remolar

L'Ajuntament dóna suport al veïnat afectat i reclama a l'empresa Rehabilitació i Arquitectura SA que assumeixi la seva responsabilitat

dijous, 19 desembre, 2013 - 13:30

Totes les formacions amb representació municipal (ICV-EUiA, PP, PSC i CiU) han donat suport al Ple municipal a una moció que reclama a l'empresa Rehabilitació i Arquitectura SA la repració de les deficiències que presenten els pisos de la promoció de protecció oficial Prat Sud Remolar.

Representants dels veïns i veïnes afectades van ser presents al Ple municipal per denunciar la seva situació i reclamar la implicació de l'Ajuntament.

El Ple municipal va establir el compromís de l'Ajuntament del Prat a donjar suport a les actuacions judicials dels veïns i veïnes afectades. 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....