Esteu aquí

Premiats els tres millors aparadors del Prat

Nova edició del concurs d'aparadorisme

dilluns, 16 desembre, 2013 - 10:39

Durant la passada edició de la Mostra Comercial, en el marc de la Fira Avícola, es van lliurar els premis als tres millors aparadors de botigues de la ciutat. Els premis s'han atorgat a partir de la valoració d'un jurat i també dels vots emesos per la ciutadania a través de missatges sms per telèfon mòbil.

Els guanyadors han estat:

• Premi a l'aparador amb més qualitat artística, per a la botiga Artur Font Perruquers, c. Coronel Sanfeliu, 12. (300 € i diploma, gentilesa de Prat Gran Comerç)

• Premi a l'aparador més original, per a la botiga Víctor Mestre Sabater, c. Ferran Puig, 9. (2 vols Vueling Europa. Gentilesa de l'ACIP, Agrupació de Comerciants i Indsutrials del Prat).

• Premi del jurat per a la botiga Costa Enmarcació, c. Jaume Casanovas, 31.  (Un aparador gratuït al carrer del comerç del Pavelló comercial de la Fira Avícola).
 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 24 març, 2026 - 12:00

Nova normativa de mobilitat metropolitana: obligacions legals i oportunitats de finançament per al teixit empresarial del Prat

Les noves obligacions de mobilitat s’acompanyen d’ajuts i suport informatiu...

dimarts, 24 març, 2026 - 11:00

Nova convocatòria d’assessorament tecnològic: 15 hores de consultoria gratuïta per a la digitalització de les empreses del Prat

Impuls a la transformació digital del teixit empresarial amb suport...

dimarts, 24 març, 2026 - 09:00

Innobaix organitza un programa de creixement per a empreses emergents

La iniciativa combina formació i assessorament per ajudar les empreses a...