Esteu aquí

Consells per a les instal·lacions que s'alimenten amb gas envasat

La Generalitat impulsa una campanya informativa per prevenir accidents

dilluns, 18 novembre, 2013 - 14:45

El departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya ha iniciat una campanya informativa amb consells respecte a les condicions d’ús i manteniment que cal seguir per millorar la seguretat de les instal·lacions domèstiques alimentades amb gas envasat, principalment amb botelles de butà, donat que aquesta època de l’any és la més procliu a les intoxicacions o incidents ocasionats per un possible mal funcionament.

Consulteu els consells a través del díptic (pdf) del peu de pàgina.

Empreses instal·ladores i de manteniment
Respecte de les empreses instal·ladores i de manteniment, la Generalitat recorda que la persona propietària o usuària de la instal·lació és qui ha de demanar-ne la revisió.

Si algú us ofereix fer-ne la revisió, abans de deixar entrar cap persona a casa vostra, demaneu-li primer el nom o NIF de l’empresa i consulteu si està inscrita a Infonorma.

No és obligatori que signeu cap contracte de manteniment amb una empresa.

Davant de qualsevol dubte o per a informació concreta podeu posar-vos en contacte amb el telèfon 012.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 febrer, 2026 - 13:15

L’Ajuntament del Prat, en col·laboració amb Pimec, referma el seu compromís amb el comerç local amb la iniciativa ElPratVal

El projecte permetrà a la ciutadania adquirir vals de 10 € per només 6 € i...

dimecres, 28 gener, 2026 - 12:45

Noves formacions per ampliar els Punts Liles de la ciutat

Aquesta ampliació vol consolidar una xarxa de proximitat preparada per...

dimarts, 27 gener, 2026 - 19:15

Et planteges estudiar una FP? Vine a descobrir totes les possibilitats que tens a la Granja de la Ricarca!

El recinte acull del 3 al 6 de febrer la II Fira de la FP del Baix Llobregat,...