Esteu aquí

L'Institut Geològic confirma les teories de Ferret sobre el delta

L'estudiós pratenc ha descobert fins a cinc lleres diferents del Llobregat

dimecres, 16 octubre, 2013 - 11:28

L’estudi del pratenc Joan Lluís Ferret sobre la formació del delta de Llobregat ha rebut el reconeixement de l’Institut Geològic de Catalunya, que ha confirmat les seves teories.

Per a la seva investigació, Ferret ha utilitzat dades estratigràfiques de 500 pous profunds i ha descobert fins a cinc lleres diferents del Llobregat, alhora que ha establert les diferents línies de costa al llarg dels segles. Però no només ha fet l’estudi basant-se amb la geologia, sinó que també ha comprovat dades històriques per assegurar-se que tot era correcte.

Tot seguit podeu escoltar l'entrevista que Ferret ha concedit al programa Planeta Prat de l'emissora municipal El Prat Ràdio (91.6 FM).

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...