Esteu aquí

L'Orquestra de Cambra de Terrassa 48 arriba al Prat

TEMES: Cultura

Una de les més sòlides formacions de cambra del país fa diverses propostes a la ciutat

dimecres, 2 octubre, 2013 - 10:32

L'Orquestra de Cambra de Terrassa 48, una de les formacions de cambra més reconegudes de Catalunya, durà a terme una presentació el dijous 3 d'octubre a les 10h a l'Institut Ribera Baixa. Aquesta activitat, organitzada conjuntament amb l'Aula de Música del Prat, va dirigida a l'alumnat de l'institut i al de l'escola de la Banda de Música del Prat.

El diumenge 6 d'octubre, l'orquestra farà el concert "Alla Corda" a les 19 h al Cèntric. Executat per 16 músics, aquest concert que combina, a la manera de menú degustació, les grans obres de la música clàssica escrites per una ormació de cordes amb petites joies per descobrir.

Una hora abans del concert, les famílies que ho desitgin podran assistir de manera gratuïta a l'assaig. D'aquesta manera, el Cèntric inicia el cicle d'assajos oberts "Avui toca concert!", l'objectiu dels quals és apropar la música clàssica als més petits. Els infants podran sentir música clàssica, veure els instruments i els músics de prop, sense els formalismes d'un concert, amb la llibertat que necessiten.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 febrer, 2026 - 11:30

Els grups "Fet a Mà" es preparen per les festes del barri Sant Jordi-Ribera Baixa

Gran participació en la reunió de grups de pràctiques manuals de la ciutat...
rua_carnaval_2026

diumenge, 15 febrer, 2026 - 12:00

L’enveja omple de festa la Rua de Carnaval del Prat

Més de dues mil persones participen en la rua de Carnaval, un dels actes més...

divendres, 13 febrer, 2026 - 12:00

Més de 3.200 entrades venudes en l’arrencada de la nova temporada de L’Artesà

La nova temporada de L’Artesà arrenca amb força i consolida el teatre...