Esteu aquí

La platja del Prat tindrà zona verda d'aparcament l'estiu vinent

Els vehicles registrats al Prat hi podran aparcar tota la temporada de bany previ pagament de 3 o 4 euros

dimecres, 3 juliol, 2013 - 12:41

La platja disposarà l'estiu vinent d'un model de zona verda d'aparcament, similar als que ja funcionen en diversos municipis del litoral català, que discriminarà positivament els pratencs i pratenques respecte dels visitants procedents de fora del Prat.

Els vehicles registrats al nostre municipi podran aparcar a la zona verda pagant només 3 o 4 euros per tota la temporada de bany (uns 4 mesos). Aquests cotxes pratencs estaran identificats amb un adhesiu. Els vehicles registrats fora del Prat pagaran l'aparcament com si es tractés d'una zona blava similar a les que ja funcionen al nucli urbà.

D'aquesta manera, l'Ajuntament del Prat vol donar prioritat als pratencs i pratenques a l'hora d'accedir a la platja durant els dies de màxima afluència. La gestió d'aquesta zona verda anirà a càrrec de l'empresa municipal d'habitatge i aparcament, Prat Espais. Aquesta mesura està previst aplicar-la només durant la temporada de bany, quan hi ha problemes d'aparcament, i no durant la resta de l'any.
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...