Esteu aquí

Dissabte 1 de juny comença a funcionar l'autobús Platja Exprés

Donarà servei tots els caps de setmana i festius dels mesos de juny, juliol i agost

divendres, 31 maig, 2013 - 11:02

Aquest dissabte 1 de juny comença a funcionar la línia d'autobús Platja Exprés, que donarà servei tots els caps de setmana i festius dels mesos de juny, juliol i agost.

El Platja Exprés sortirà de l'av. Pare Andre de Palma, passarà per tota l'av. Verge de Montserrat fins a l'av. Remolar, Carretera de l'Aviació i camí de la platja, fins al final del camí de la platja.

La primera sortida des de l'av. Pare Andreu de Palma serà a les 9.05 h i des de la platja a les 9.35 h. La darrera sortida des de Pare Andreu de Palma serà a les 20.35 h i des de la platja a les 21.05 h.

La freqüència de pas serà de 30 minuts.

El PR3, a la platja cada dia
A partir del dilluns 3 de juny, la línia d'autobús PR3 arribarà fins a la platja tots els dies de la setmana fins el 15 de setembre. Després, fins al 30 de setembre, només hi anirà els caps de setmana.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:15

Acaben les obres de transformació del carrer de la Serra del Cadí

La intervenció ha permès ampliar la vorera est fins a 6,4 metres sense...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:00

Energia del Prat ofereix a 1.500 llars energia generada a les teulades de la ciutat a meitat de preu que les elèctriques

La comunitat ciutadana d’energia del Prat de Llobregat es converteix en la...

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...