Esteu aquí

Una empresa familiar pratenca rep certificats Aenor de qualitat

Asesores de Mantenimiento VICA va ser fundada l'any 1982 a la nostra ciutat

dijous, 9 maig, 2013 - 11:47

L'empresa pratenca Asesores de Mantenimiento VICA, SL ha obtingut la Certificació d'Aenor del sistema integrat de Gestió de Qualitat i Sistema de Gestió Mediambiental, segons les normes EN-ISO9001/2008 i 14001/2004. A aquesta certificació tenen accés molt poques Pimes (petites i mitjanes empreses) i demostra la capacitat organitzativa i competitiva de la companyia.

VICA és una empresa familiar fundada l'any 1982 al Prat. Compta amb 18 treballadors i es dedica al muntatge d'instal·lacions industrials d'electricitat, climatització, gas, fontaneria i xarxes contra incendis i manteniment integral d'edificis industrials. Entre els seus clients es troben grans i petites empreses, comunitats de veïns i administracions.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 10:00

SaóPrat i Espigoladors, entitats del Prat guardonades per la seva tasca transformadora i innovadora

El teixit social i empresarial del Prat torna a ser reconegut per la seva...

divendres, 24 octubre, 2025 - 09:45

El Consell de l’FP subratlla la posada en marxa de la Comissió de Planificació de l’Oferta

El Plenari del Consell de l’FP el considera un espai de treball clau per...

divendres, 24 octubre, 2025 - 09:15

Arriba la Shopping Night, una acció de dinamització comercial que omplirà els carrers i places d’activitat i bon ambient

L’esdeveniment tindrà lloc demà entre les 18.00 i les 24.00 h i oferirà una...