Esteu aquí

Neix Pratilletres, una base de dades d'escriptors i escriptores locals

TEMES: Cultura

L'objectiu és difondre les obres literàries, divulgatives i d'investigació dels autors i autores del Prat

divendres, 1 febrer, 2013 - 11:37

En el marc del Pla de Foment de la Lectura del Prat, la Biblioteca Antonio Martín vol donar a conèixer Pratilletres, una base de dades d’autors i autores locals amb la finalitat de difondre les seves obres literàries, divulgatives i d’investigació. 

Pratilletres neix amb la voluntat de ser un recurs dinàmic que es nodreixi de la col·laboració ciutadana i està obert a qualsevol suggeriment, correcció, incorporació de noves entrades, que vagin enriquint i perfeccionant aquesta eina col·lectiva.

Pratilletres consta, actualment, de 115 entrades d’autors i autores locals. Es poden consultar aquestes entrades mitjançant un cercador alfabètic o clicant directament en el nom dels autors/es. Cada entrada està formada per diverses parts: biografia, obra publicada, enllaços als catàlegs on es poden trobar les seves obres i, en alguns casos, vídeos relacionats amb els protagonistes o amb algunes de les seves creacions.

La contribució dels propis protagonistes ha estat un factor molt important per poder elaborar aquest instrument i es pretén ue aquesta sinèrgia doni els resultats anhelats, convertint la Biblioteca Antonio Martín en un punt de trobada, així com en un trampolí per donar a conèixer les seves obres a la ciutadania del Prat.

Des de la Biblioteca s'ha intentat fer un recull exhaustiu i convida tothom a omplir els buits i absències i, d’aquesta manera, convertir Pratilletres en un reflex fidel del panorama literari de la nostra ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 23 juny, 2026 - 12:00

La Fira de la Palmira i la Festa del Nucli Antic omplen la plaça Jardins del Cementiri Vell

Tallers familiars, pòdcast en directe, cultura popular, concerts i sopar a la...
centric_festival_de_poesia_logo_2026

dilluns, 22 juny, 2026 - 14:30

Aquest estiu torna el Festival de poesia

La plaça Porxada del Cèntric i els jardins de Torre Muntadas s’ompliran de...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...