Esteu aquí

El Prat celebrarà cada dissabte un mercat de pagès

S'hi vendran productes frescos conreats al Parc Agrari del Baix Llobregat

dijous, 31 gener, 2013 - 11:54

Després de les bones experiències de Sant Boi i de la Colònia Güell, on ja funciona des de fa uns mesos, el Mercat de Pagès arriba al Prat

A partir del 2 de febrer, cada dissabte al matí, de 9 a 14 h, a la pl. de Pau Casals, pagesos del Prat i del Parc Agrari del Baix Llobregat vendran directament, sense intermediaris, els seus productes de temporada.

L'objectiu del Mercat de Pagès és oferir al consumidor del Prat producte fresc, de temporada, d'alta qualitat i conreat al costat de casa, mai provinent de fora de la comarca del Baix Llobregat.

El mercat constarà de 10 parades i hi tindran prioritat de venda els pagesos del Prat, seguits dels de la resta del Parc Agrari.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...