Esteu aquí

Divendres de música i diàleg

TEMES: Cultura

dilluns, 1 desembre, 2003 - 15:00

El mirall, La caixa negra i La música del segle passat, tres programes per a la nit dels divendres al 91.6 de l'FM, totalment diferents però amb un denominador comú: un aperitiu perfecte per al cap de setmana.

A les 20 h, després de l'actualitat esportiva, tots els oients d'El Prat Ràdio es poden abocar a El mirall i ser testimonis d'una conversa tranquil·la amb un personatge de la nostra ciutat. Durant una hora, i amb el suport musical de Raül Pujol, Carles Argüelles despulla la persona que entrevista, amb la qual repassa la seva activitat professional, els gustos personals i l'opinió que té sobre els temes més diversos.

A partir de les 21 h, Àngel Casaus obre, un any més, La caixa negra, en la qual es barregen el millor funky, hip-hop i música disco dels anys vuitanta i noranta amb alguns èxits actuals. Durant una hora i mitja, els estudis del carrer del Doctor Soler i Torrens es converteixen en una pista de ball dominada pels sons més negres.

I per tancar la programació dels divendres, des de les 22.30 h i fins a mitja nit, Josep Bosque fa un recorregut a través dels grans clàssics musicals de les últimes dècades. Setmana rere setmana, els oients tenen l'oportunitat de recuperar a La música del segle passat, un dels programes pioners de l'emissora municipal, el so de bandes que s'han convertit en referent musical per a les noves generacions.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 29 setembre, 2026 - 12:00

Nou curs a L'Escola d'Arts en Viu

Un any més L'Escola comença amb èxit de matriculacions a totes les seves...

dissabte, 26 setembre, 2026 - 00:00

El Toc d’Inici, l’Esclat de Festa Major i el pregó a càrrec de la Cristina BanBan donen el tret de sortida a la Festa Major 2026

La plaça de la Vila ha estat l’escenari de l’inici de la Festa Major, amb la...

dimecres, 23 setembre, 2026 - 10:00

Al novembre, L'Artesà i La Capsa tornen a unir-se en una nova edició del cicle L’A X L]

Del 12 al 15 de novembre, els dos equipaments culturals difuminen fronteres i...