Esteu aquí

Trobat mort un ancià desaparegut el 1998

Localitzat el cadàver de José Ramon Casanova per uns treballadors de l'aeroport

dimarts, 7 octubre, 2003 - 02:00

Els operaris van trobar el cos fa quatre dies, mentre desbrossaven els voltants de la tanca de l'aeroport. En el moment de la seva desaparició, Casanova tenia 78 anys i patia d'Alzheimer. Segons fonts policials, la mort es va produir de manera natural, ja que el cos no presentava senyals de violència

La desaparició de Casanova l'any 1998 va mobilitzar molts veïns i veïnes del Prat en la seva recerca. Arran de la desaparició, la família va fundar l'associació Inter-SOS, que presideix Manel Jaime, gendre del desaparegut, i que té com a objectiu ajudar famílies que es troben en una situació similar.

La família de Casanova ha agraït a la població i a la Policia Local del Prat els esforços que es van dur a terme les setmanes posteriors a la desaparició.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

divendres, 27 març, 2026 - 13:30

El Prat se suma al Dia de la Visibilitat Trans amb diferents accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat se suma al Dia Internacional de la Visibilitat Trans, que se celebra el 31 de ma...

divendres, 27 març, 2026 - 11:45

El pressupost municipal destinat a les escoles bressol augmenta gairebé 400.000€

Les millores estan destinades a l’ampliació del servei de migdia, inversió...