Esteu aquí

Talls al carrer de Pablo Neruda per obres

També es desviarà l'itinerari de l'autobús L-10

dissabte, 30 agost, 2003 - 02:00

A partir del dilluns, dia 1 de setembre, es tallarà el trànsit rodat al carrer de Pablo Neruda a causa d'unes obres en el sistema de col·lectors de la conca de la Marina. A més, l'itinerari del bus L-10 serà desviat per la Carretera de la Marina (l'antic itinerari d'aquesta línia, per Verge de Montserrat, Carretera de la Marina i Onze de Setembre).

La primera fase de les obres té una durada prevista de quatre mesos, mentre que el termini d'execució total del projecte és de deu mesos. L'Ajuntament ha enviat una carta a tots els veïns de la zona informant-los de l'afectació d'aquestes obres.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...

dijous, 11 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova les jardineres de la ciutat

L’objectiu de l’actuació és millorar notablement les jardineres de la ciutat...
Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta