Esteu aquí

Millores en l'accés de mercaderies al mercat

Recta final de la reforma de l'entrada de mercaderies des del carrer Ignasi Iglesias

dimecres, 6 agost, 2003 - 02:00

L'Ajuntament està enllestint aquests dies la reforma de l'accés dels vehicles de mercaderies al pati de darrera del mercat municipal.

Un cop enderrocada una casa expropiada que feia l'accés massa estret, ara es treballa en la pavimentació de l'indret i en el revestiment de les mitgeres dels edificis situats a banda i banda de l'accés.

També es renovarà l'enllumenat de l'accés i del pati, i s'aprofitaran les obres per millorar les canonades de desguàs del mercat.

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...