Esteu aquí

Escollit el cap de llista d'EUiA

Salvador Martínez Caballé, candidat a l'alcaldia del Prat

divendres, 21 març, 2003 - 01:00

L'agrupació local d'Esquerra Unida i Alternativa (EUiA) ha escollit Salvador Martínez Caballé com a cap de llista per a les properes eleccions municipals. Martínez Caballé, que ja va ser candidat a les darreres eleccions i ha estat regidor de l'Ajuntament, està afiliat al PSUC-viu des de fa 20 anys, i a EUiA-IU des de la seva creació.
EUiA del Prat es presentarà sota les sigles d'Izquierda Unida (Esquerra Unida - EU- a Catalunya). Els dies 4 i 5 d'abril, EUiA farà unes jornades obertes per debatre i elaborar la seva proposta programàtica.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 13:15

L’estiu 2026 al Prat: piscina descoberta del Fondo d’en Peixo tot l’agost, vespres amb música a la Granja de la Ricarda i una pila d'activitats més

La ciutat aposta per un ventall d'activitats gratuïtes per a joves, cultura...

dijous, 28 maig, 2026 - 21:15

L’Ajuntament impulsa la segona edició de la iniciativa ElPratVal

Els vals es podran sol·licitar des del 19 d’octubre fins al 22 de novembre, o...

divendres, 8 maig, 2026 - 13:30

Els Mossos d’Esquadra feliciten l’agent de Policia Local Joaquin Lay per la seva trajectòria en la lluita contra el narcotràfic

El reconeixement es va lliurar durant el Dia de les Esquadres de la Regió...