Esteu aquí

El delta, a les Cases d'en Puig

L'exposició "El delta del Llobregat", situada abans al Casal de Cultura, s'ha instal·lat, de manera permanent i amb algunes reformes, al Centre d'Informació Ambiental Cases d'en Puig (pl. Agricultura, núm. 4).

dimecres, 1 desembre, 2004 - 14:24

Una visita a aquesta exposició sol ser l'inici de les visites guiades als espais naturals del delta del Llobregat, ja siguin les activitats que es fan amb escolars o bé les sortides que un dissabte al mes organitza el Departament de Medi Ambient de l'Ajuntament.

Amb la seva arribada, al mes de setembre passat, a les Cases d'en Puig, aquesta exposició es va remodelar i es va completar amb un petit audiovisual sobre el delta. La mostra està situada a la planta baixa i consta de dues parts diferenciades: l'una sobre la transformació humana del delta del Llobregat i l'altra sobre els diferents espais naturals d'aquest territori (platges, pinedes, riu i aiguamolls).

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...

dimecres, 16 juliol, 2025 - 10:00

Al setembre, nova línia de subvencions per adaptar taxis a les persones amb diversitat funcional

Amb aquesta convocatòria, es vol garantir una ciutat més inclusiva, amb...