Esteu aquí

Més de 2.600 inscripcions a les activitats d'estiu

Es van fent de forma esglaonada perquè no hi ha manca de places, tret de casos concrets.

dilluns, 5 juliol, 2004 - 10:45

Fins al moment, les activitats d'estiu 2004 per a infants i joves del Prat han rebut un total de 2.641 inscripcions, de les quals 2.244 s'han fet presencialment a l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) i a les seus de les entitats que organitzen les activitats, 250 per via telefònica i 147 per Internet, a través d'aquesta mateixa web.

L'estiu passat, al final de tot el procés (que enguany no finalitzarà fins el 27 d'agost), hi va haver un total de 1.839 inscripcions (1.478 presencials, 207 per telèfon i 154 per Internet). Aquest estiu s'han incorporat al reconte activitats més nombroses que les del 2003, com és el cas del bàsquet.

El fet que hi hagi una oferta molt àmplia d'activitats ha fet que les incripcions es vagin fent de forma esglaonada i sense aglomeracions de peticions.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 29 gener, 2026 - 11:00

Concerts i audicions d'hivern a L'Escola d'Arts en Viu

Del 22 al 30 de gener les orquestres, les bandes, els combos i els grups d...

dimecres, 28 gener, 2026 - 12:45

Noves formacions per ampliar els Punts Liles de la ciutat

Aquesta ampliació vol consolidar una xarxa de proximitat preparada per...