Esteu aquí

La Policia Local controla el soroll del trànsit

Sancions de fins a 91 euros o immobilització del vehicle en els casos més greus.

dimarts, 8 juny, 2004 - 21:52

A partir de dimecres, 9 de juny, la Policia Local del Prat desenvoluparà una campanya intensiva sobre el control del soroll del trànsit. La campanya s'adreça als vehicles de dues rodes, principalment als ciclomotors, i pretén controlar els nivells de soroll que produeixen, reduir la contaminació acústica i sensibilitzar als usuaris d'aquests vehicles sobre la problemàtica i repercussions del defectuós funcionament dels tubs d'escapament i dels silenciadors, així com les conseqüències que tenen en la qualitat de vida de la resta de ciutadans.

A banda dels ciclomotors, també es controlaran la possibles infraccions que puguin cometre altres vehicles (per exemple, els turismes que circulen amb la música a tot volum amb les finestrestes abaixades).

Els infractors poden ser denunciats amb una multa de fins a 91 € i, si el soroll és molt elevat, podran ser immobilitzats els vehicles.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 11 juny, 2026 - 12:00

L’aigua de la platja obté una qualificació d’excel·lent en la primera analítica de la temporada

Els controls realitzats per l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) a principis...

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...