Esteu aquí

El Prat lamenta no ser informat sobre el TAV

L'Ajuntament denuncia la "manca de respecte institucional" del Govern de la Generalitat

dimecres, 24 març, 2004 - 09:51

Unes declaracions del president de la Generalitat, Pasqual Maragall, en què es proposa ubicar l'estació del tren d'alta velocitat (TAV) a l'aeroport i no al casc urbà del Prat, sense haver-li manifestat abans a l'Ajuntament del Prat, ha provocat malestar en l'equip de govern del consistori pratenc, que ha emès una nota de premsa al respecte (document inferior, format Pdf).

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, ha demanat que es restableixi el consens institucional "que ha trencat la Generalitat, i per tant és la Generalitat qui està obligada a refer-lo i a construir una nova proposta justificada".

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 10 desembre, 2025 - 11:00

El cicle de Producció Agroecològica de l’INS Les Salines s’endú el premi al millor gall de raça Pota Blava de la Fira Avícola

El guardó s’emmarca en la voluntat de participació del centre en la...
Fotografia del joc "Fes match amb els ODS" a la Mostra d'Entitats 2025

dimecres, 3 desembre, 2025 - 11:45

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible presents a la Fira Avícola

Dues noves accions per donar a conèixer les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat.

dilluns, 1 desembre, 2025 - 17:15

Simulador de realitat virtual i foto professional: dues experiències per impulsar el talent a la Fira Avícola

Tecnologia, ocupació i formació per impulsar les oportunitats professionals