Esteu aquí

Principals acords del Ple municipal de març

Aprovació inicial del Pla d'Actuació Muncipal 2004-2007.

dijous, 4 març, 2004 - 10:47

Dimecres, dia 3 de març, es va celebrar el Ple municipal corresponent al present mes. Entre els punts de l'ordre del dia va destacar, dins l'àrea de Serveis Centrals i Economia, l'aprovació inicial del Pla d'Actuació Municipal (PAM) 2004-2007.

També es va aprovar l'adhesió al protocol general Xarxa Barcelona-Municipis de Qualitat, una iniciativa de la Diputació de Barcelona, per tal de promoure que el màxim de recursos tècnics, econòmics i tecnològics arribin als ajuntaments.

Finalment, a la sessió d'ahir es va fer una declaració institucional sobre el Dia Internacional de la Dona i es va presentar una moció sobre la situació dels treballadors de l'empresa Réno de Médici, la històrica paperera del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 setembre, 2026 - 22:45

El Ple municipal del Prat referma el seu posicionament contra l’ampliació de l’aeroport

El consistori aprova amb els vots favorables del Prat en Comú, ERC, el PP i...

divendres, 18 setembre, 2026 - 12:45

Les alcaldesses del Prat i de Garrovillas participen a la celebració a Extremadura de la Diada Nacional de Catalunya

L’alcaldessa del Prat, Alba Bou Jordà, ha assistit als actes com a...

dimarts, 15 setembre, 2026 - 16:00

L’alcaldessa del Prat qualifica d’“irresponsabilitat” insistir en l’ampliació de l’aeroport i recorda que no està validada per Europa

La batllessa Alba Bou Jordà denuncia la manca d’informació i transparència en...