Esteu aquí

Es preveuen dues noves línies d'autobús al Prat

Connectaran l'aeroport amb Sant Boi i Barcelona, i una d'elles passarà per l'estació de Renfe.

dimecres, 26 octubre, 2005 - 12:15

El Pla d'Actuació de l'Entitat Metropolitana del Transport per a l'any 2006 preveu, pel que fa al nostre municipi, la posada en marxa de dues noves línies d'autobusos amb tarifa integrad.

Una d'elles tindrà el seu origen a Sant Boi, passarà per l'estació de Renfe del Prat i arribarà a l'aeroport. L'altra línia connectara l'aeròdrom amb la plaça d'Espanya de Barcelona.

Diversos col·lectius han mostrat ja la seva satisfacció davant la posada en marxa de les dues línies. Entre ells, el sindicat Comissions Obreres, que ha demanat en reiterades ocasions la millora del transport públic a la comarca del Baix Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....