Esteu aquí

Retirada de símbols franquistes d'edificis de protecció oficial

La Generalitat s'ofereix a assumir el cost de la retirada i substitució de les plaques identificatives.

divendres, 14 octubre, 2005 - 10:30

Una empresa pública de la Generalitat, Adigsa, promou i gestiona els edificis de protecció oficial a Catalunya. Molts d'ells, però, van ser construits sota la dictadura de Franco i encara conserven a la façana una placa identificativa amb simbologia franquista.

Adigsa promou una campanya per substituir aquestes antigues plaques per les noves, tot fent-se càrrec del cost.

Les comunitats de propietaris del Prat que vulguin acollir-se a aquest ajut, ho han de comunicar al departament d'Urbanisme de l'Ajuntament, que gestionarà la substitució de les plaques antigues per les actuals.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...