Esteu aquí

Forta presència pratenca a l'Ironman de Roth

TEMES: Esports

Deu components del Club Natació Prat, capitanejats per Julio Cardo, han participat al triatló de llarga distància més multitudinari del món.

dimarts, 26 juliol, 2005 - 11:14

Uns 2.500 participants han acudit enguany a Roth (Alemanya), al més important Ironman del món després del de Hawaii. L'Ironman de Roth, celebrat a principis de juliol, va ser seguit a peu de cursa per més de 150.000 espectadors i retranmés en directe per dues cadenes alemanyes de televisió.

Els deu components del CN Prat que hi van participar són Julio Cardo, Jordi Arias, Xavier Dalmau, Alberto Gómez, Oriol Ferran, Óscar Castro, Jesús Adrián, Miquel Morales, María Navio i Loli Parra. Tots deu van aconseguir acabar la prova.

Julio Cardo, amb una marca de 9 hores i 14 minuts, va ser el millor, seguit de Jordi Arias, que es va acostar a les 9 hores i mitja.

Amb les deu participacions de Roth, les quatre participacions al IronCat i les dos futures participacions al Ironman d'Anglaterra, el Club Natació Prat se situa al capdavant dels clubs espanyols en participació en proves d'ultradistància.

Per a l'any vinent s'està preparant la participació a l'Ironman de Lanzarote, el considerat més dur del món.

Compartir

Noticies relacionades

OIAC

dilluns, 28 juliol, 2025 - 12:15

Canvis d’horari als serveis municipals durant l’estiu

Amb l’arribada del mes d’agost, alguns serveis i equipaments municipals fan una pausa en la seva activitat habitual o passen a funcionar amb horaris especia...

divendres, 25 juliol, 2025 - 13:00

L’Ajuntament instal·la una pantalla a la plaça de Catalunya per seguir la final de l’Eurocopa, que disputarà la selecció espanyola femenina contra l’anglesa

El partit, diumenge a les 18h, es podrà veure sota la pèrgola de la plaça de...