Esteu aquí

Repintat de la senyalització viària

Durant els mesos de juliol i agost s'estan realitzant treballs de millora i repintat de la senyalització horitzontal als carrers de la nostra ciutat, és a dir, de totes les línies de circulació i passos de vianants.

dijous, 21 juliol, 2005 - 11:08

Aquestes tasques de manteniment es realitzen anualment en els carrers de més trànsit de la ciutat: l'avinguda Verge de Montserrat, la carretera de la Marina, la Rambla Josep Anselm Clavé, els carrers Lleida, Frederic Soler, Lo Gaiter del Llobregat i Coronel Sant Feliu, entre d'altres.

Pel que respecta a la resta de carrers i vies, el manteniment es realitza en anys alterns, i enguany s'està repintant la senyalització de la meitat est de la ciutat, des del carrer Penedès fins la ronda de Ponent. Els treballs van començar a principis del mes de juliol i fins ara ja s'ha repintant tota l'Avinguda del Remolar i els carrers del seu àmbit d'influència, així com el barri de Sant Cosme.

 

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...