Esteu aquí

Pasqual Maragall visita Depurbaix, al Prat

Aquest matí el president de la Generalitat, Pasqual Maragall, acompanyat del conseller de medi ambient, Salvador Milà i de l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, han visitat la planta de reutilització de Depurbaix i els terrenys on s'ubicarà la nova dessaladora del Llobregat.

dilluns, 18 juliol, 2005 - 15:33

Les noves instal·lacions permetran un increment de la disponibilitat de l'aigua, tan la del riu com la dels aqüífers, i la millora de la seva qualitat.

Aquestes actuacions representaran un increment del cabdal que ara es pot utilitzar, que representen un augment del 20% de l'aigua disponible per a consum domèstic i industrial. L'objectiu final és aconseguir una nova cultura de l'aigua, amb una gestió integrada dels recursos hídrics disponibles. Entre les actuacions emmarcades en aquesta nova gestió de l'aigua destaca el manteniment de les garanties pels diversos usos sense afectar als ecosistemes aquàtics, l'increment de la disponibilitat dels recursos i la millora ambiental i de qualitat de l'aigua.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...