Esteu aquí

Detingut per robar al polígon de l'Estruch

Gràcies a un dispositiu de la Policia Local per evitar robatoris a empreses de la zona.

dimarts, 8 març, 2005 - 10:00

Agents de la Policia Local del Prat van detenir, a la una de la matinada de dilluns a dimarts, a un individu com a pressumpte autor d'un delicte de robatori amb força.

La detenció es va fer en el decurs d'un dispositiu de vigilància al polígon industrial de l'Estruch per evitar robatoris a empreses. De fet, la nit anterior s'havia produït un robatori en una altra empresa, situada a uns 200 metres de la robada dimarts.

Els agents van detectar un vehicle sospitós aturat davant d'una empresa de material informàtic al carrer de les Moreres. Al seu interior es podia observar diferent material d'aquest tipus.

En una inspecció a l'interior del recinte de l'establiment, van observar diferent material apilat i, amagat darrera d'uns contenidors, al pressupte lladre, Teofil O.D., que va ser detingut.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 desembre, 2025 - 10:30

Ja es poden comprar els abonaments a preu reduït per a residents de la ciutat per al festival d’electrònica SOUNDIT!

L’esdeveniment musical es durà a terme els pròxims 17 i 18 de juliol, de 16 h...

dilluns, 29 desembre, 2025 - 08:45

Mites sobre la menopausa

Allau de participació a la xerrada feta dins del cicle Aula de Salut,...

dimecres, 24 desembre, 2025 - 13:00

Porteu al Parc de Nadal la vostra targeta dels desitjos: la podeu recollir als comerços del Prat!

La proposta, adreçada als infants, combina tradició, participació ciutadana i...