Esteu aquí

El Prat, inclòs en un pla d'educació fora de l'aula

TEMES: Educació

La Generalitat designa 25 localitats on aplicar un pla pilot per garantir la continuïtat de l'acció educativa fora de l'escola.

dimarts, 25 gener, 2005 - 10:20

El pla, impulsat pel departament d'Educació de la Generalitat, s'anirà posant en marxa durant l'any 2005 en 25 localitats catalanes amb zones amb un elevat nombre de població socialment desfavorida. El pla necessita de la coordinació entre l'escola i els agents educatius de cada territori, com els ajuntaments.

Els anomenats plans d'entorn pretenen assegurar la igualtat d'oportunitats en l'accés a l'educació informal (activitats complementàries i extraescolars), la potenciació del català com a llengua d'ús i lluitar contra el fracàs escolar, entre altres objectius. La Generalitat destinarà 2,2 milions d'euros a posar en marxa el pla.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 22 maig, 2026 - 13:45

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027 es podran tramitar des d'aquest 25 de maig fins al 5 de juny

La sol·licitud es fa telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dijous, 14 maig, 2026 - 11:00

El talent investigador de l’alumnat del Prat, protagonista del 22è Fòrum de Treballs de Recerca

La trobada celebra la seva 22a edició posant en valor els millors projectes...