Esteu aquí

Es formen 18 noves parelles lingüístiques al Prat

TEMES: Cultura

Dins el programa d'acolliment cultural i lingüistic "Voluntaris per la llengua".

dilluns, 11 desembre, 2006 - 10:34

La nova edició de "Voluntaris per la llengua", un programa d'acolliment cultural i lingüístic impulsat per la Generalitat, ha aconseguit formar, al Prat, 18 noves parelles lingüístiques. Amb aquestes noves parelles, ja són més de 50 les persones que participen actualment en aquest programa a la nostra ciutat.

El 30 de novembre passat es va fer la presentació oficial de les 18 parelles noves, en un acte amb la presència d'Antoni Rodés, tinent d'alcalde de l'Area de Cultura, Educació i Promoció Cívica de l'Ajuntament del Prat, que va agrair a aquestes persones l'esforç que fan a favor de la nostra llengua.

El Consorci per a la Normalització Lingüística CNL del Prat va lliurar als membres de les noves parelles linguístiques una bossa amb material de la campanya de sensibilització "Dóna corda al català".

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 gener, 2026 - 15:00

El pintor Josep Bages serà recordat als jardins de davant la Torre Muntadas, que des d’avui porten el seu nom

“És la nostra manera de retre-li homenatge en una ciutat que fomenta i estima...

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...

dimecres, 14 gener, 2026 - 12:00

L’Artesà i L’Escola d’Arts en Viu: un projecte compartit que creix amb el curs

Amb l’inici del segon trimestre, el Teatre L’Artesà i L’Escola d’Arts en Viu...