Esteu aquí

L'autobús PR3 passarà cada mitja hora per Tots Sants

Aquesta línia reforçarà el seu servei els dies 28 i 29 d'octubre i 1 de novembre per facilitar la visita als dos cementiris de la ciutat.

dimecres, 25 octubre, 2006 - 11:15

El reforç del servei consistirà, bàsicament, en l'augment de la freqüència de pas dels autobusos de la línia PR3, que si normalment passen cada hora, els dies 28 i 29 d'octubre i 1 de novembre passaran cada mitja hora.

Això s'aconseguirà gràcies a l'augment del nombre de vehicles en circulació. Així, el dia 28 circularà un autobús més i els dies 29 i 1 ho faran dos autobusos més.

Més comoditat
Aquest increment de vehicles incidirà no només en la reducció del temps d'espera, sinó també en la comodidad dels passatgers, la majoria d'ells persones grans, que tindran més fàcil trobar un seient.

En el document situat a peu de pàgina (Pdf) trobareu els horaris pels dies 28, 29 i 1.

Horaris i activitats dels cementiris
Des del dimecres, 25 d'octubre, i fins el 2 de novembre, els dos cementiris de la ciutat, el Cementiri de l'Est (o Cementiri Vell) i Cementiri del Sud obriran de 9 a 18 h.

Pel que fa a les activitats, el Cementiri de l'Est celebrarà el Rosari el dia 1 de novembre, a les 17 h. La missa serà el dia 2 de novembre, a les 10 h. Al Cementiri del Sud, la missa serà el dia 2, a les 16 h.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...