Esteu aquí

Adif reacciona i comença a netejar els voltants de les obres de l'AVE

L'Ajuntament ha denunciat aquesta setmana la deixadesa de l'organisme públic encarregat la línia de tren d'alta velocitat.

divendres, 6 octubre, 2006 - 14:51

L'ens públic Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (Adif), vinculat al Ministeri de Fomento, ha començat avui a netejar la zona urbana al voltant de les obres de construcció de la línia del tren d'alta velocitat.

Adif reacciona així a la denúncia que aquesta setmana ha fet pública l'Ajuntament en aquest sentit. El consistori pratenc adverteix, però, que espera que aquesta actuació no sigui un fet puntual, sinó que la neteja d'aquests espais es mantingui mentre durin les obres.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...