Esteu aquí

Can Comas ja aplega 62 varietats d'arbres fruiters tradicionals

L'Arborètum vol preservar les espècies i varietats tradicionals del Baix Llobregat.

dimarts, 11 juliol, 2006 - 10:55

La masia pratenca de Can Comas, al districte de la Ribera, acull l'Arborètum, una mena de viver que aplega  espècies i varietats tradicionals d'arbres fruiters cultivats al Baix Llobregat al llarg de la història, amb la voluntat de conservar-los i evitar la seva extinció.

Un dels objectius de l'Arborètum és dur a terme una selecció clonal, sanejament i posterior multiplicació de les varietats amb major interès comercial, així com experimentar tècniques agronòmiques de cultiu agroambiental i fomentar-les entre els agricultors del Parc Agrari del Baix Llobregat.

L'Arborètum va començar la seva tasca fa quatre anys, i avui ja aplega 62 varietats de 9 espècies fruiteres (pruna, pera, poma, préssec, cirera, caqui, oliva, figa i raïm). Aquest projecte forma part del Parc Agrari del Baix Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...