Esteu aquí

El bus PR3 arribarà a la platja a partir del 21 de maig

Circularà entre l'estació de Renfe i el mirador del final del passeig de la platja.

dimarts, 16 maig, 2006 - 16:07

El bus PR3 esdevindrà, a partir del 21 de maig i fins l'11 de setembre, l'autobús de la platja, ja que enlloc d'acabar el seu recorregut al cementiri del Sud, continuarà fins al mirador del final del passeig de la platja.

Els mesos de maig, juny i setembre anirà a la platja els dissabtes i els festius, mentre que al juliol i a l'agost ho farà tots els dies.

Els dies que el PR3 vagi a la platja, el PR2 deixarà de funcionar, ja que el PR3 n'assumirà el recorregut i la freqüència de pas.

Pel que fa als horaris, la primera sortida des de l'estació serà a les 8.30 h i la darrera a les 20.30 h, mentre que la primera sortida des del mirador de la platja serà a les 9.15 h i la darrera a les 21.15 h. La freqüència de pas serà de 30 minuts.

En el següent document (Pdf) podeu descarregar-vos el cartell informatiu del PR3 a la platja.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...