Esteu aquí

El Prat acull la darrera concentració del campionat Sots-20 d'equips ACB de bàsquet

TEMES: Esports

El Ricoh Manresa es va proclamar campió.

dimarts, 18 abril, 2006 - 15:52

El passat cap de setmana es va celebrar al pavelló Joan Busquets del CEM Estruch la darrera concentració del campionat Sots-20 d'equips ACB de bàsquet, amb gran afluència de públic.

L'equip del Ricoh Manresa es va proclamar campió al derrotar clarament en l'últim partit al DKV Joventut de Badalona. Va ser proclamat millor jugador del torneig Sergi Llull, del Ricoh Manresa.

Van lliurar els trofeus Aureliano Garcia, en representació d'Aigües del Prat; Joan Fa, en representació de la Federacíon Española de Baloncesto; Valentí Junyent, en representació de l'ACB (Asociación de Clubes de Baloncesto); i Arseni Conde, president del Club Bàsquet Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dilluns, 26 maig, 2025 - 14:15

Èxit del 19è Curs Infantil de Pesca del Grup de Pescadors La Seda “El Fartet”

El Grup de Pescadors La Seda “El Fartet” celebra enguany la 19a edició del seu curs infantil de pesca, una a...
Billar.jpg

dimarts, 6 maig, 2025 - 10:45

Històric ascens del Club Billar Prat a la Divisió d’Honor de la Lliga Catalana

El Club Billar Prat està d’enhorabona!!