Esteu aquí

El Prat acull la darrera concentració del campionat Sots-20 d'equips ACB de bàsquet

TEMES: Esports

El Ricoh Manresa es va proclamar campió.

dimarts, 18 abril, 2006 - 15:52

El passat cap de setmana es va celebrar al pavelló Joan Busquets del CEM Estruch la darrera concentració del campionat Sots-20 d'equips ACB de bàsquet, amb gran afluència de públic.

L'equip del Ricoh Manresa es va proclamar campió al derrotar clarament en l'últim partit al DKV Joventut de Badalona. Va ser proclamat millor jugador del torneig Sergi Llull, del Ricoh Manresa.

Van lliurar els trofeus Aureliano Garcia, en representació d'Aigües del Prat; Joan Fa, en representació de la Federacíon Española de Baloncesto; Valentí Junyent, en representació de l'ACB (Asociación de Clubes de Baloncesto); i Arseni Conde, president del Club Bàsquet Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 juliol, 2026 - 23:30

La semifinal del Mundial que jugarà Espanya es podrà seguir en una pantalla gegant a la plaça de Catalunya

L’Ajuntament la instal·larà per seguir la semifinal que disputaran les...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dijous, 30 abril, 2026 - 13:15

Obertes les inscripcions per a la cursa que Damm organitza al Prat el proper 13 de juny

La prova, de 5 km, sortirà i acabarà a la Granja de la Ricarda, on hi haurà...