Esteu aquí

Eliminació gratuïta de pintades i grafits de façanes particulars

Ja s'ha actuat sobre els principals eixos cívics i comercials de la ciutat.

divendres, 13 gener, 2006 - 13:21

L'Ajuntament del Prat disposa de dos equips tècnics d'eliminació de grafits i pintades.

Un d'ells, que fa més temps que funciona, es dedica als edificis municipals (escoles i instituts, equipaments cívics i culturals, oficines municipals, complexos esportius...).

El segon equip, en servei des de mitjan maig passat, es dedica en exclusiva a les façanes dels edificis particulars. Molt pocs municipis presten aquest servei de manera gratuïta, i la majoria la cobren als propietaris.

Aquests dos equips treballen, cadascun d'ells, 40 hores setmanals, a un ritme aproximat de 50 metres quadrats de façana tractada per dia.

El segon equip ja ha actuat sobre els principals eixos cívics i comercials de la ciutat: Verge de Montserrat, Josep Anselm Clavé, Carretera de la Marina, Major, Ferran Puig, Frederic Soler, Lleida, Carretera de la Bunyola i Coronel Sanfeliu.

Ara, la tasca continua per eixos secundaris, i arribarà a tots i cadascun dels carrers del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:15

Acaben les obres de transformació del carrer de la Serra del Cadí

La intervenció ha permès ampliar la vorera est fins a 6,4 metres sense...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:00

Energia del Prat ofereix a 1.500 llars energia generada a les teulades de la ciutat a meitat de preu que les elèctriques

La comunitat ciutadana d’energia del Prat de Llobregat es converteix en la...

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...