Esteu aquí

Incendi en un pis a la plaça de Ramon Roigé i Badia

Una dona ingressada per inhalació de fum i altres dues persones amb atac d'ansietat.

dimarts, 20 novembre, 2007 - 12:30

Una dona de 41 anys ha estat traslladada aquest matí a l’hospital de Bellvitge per inhalació de fum després que s’hagi produït un incendi en un immoble de la plaça de Ramon Roigé i Badia. La dona ha estat donada d'alta dues hores després.

Els Bombers de la Generalitat han rebut un avís a un quart de nou per foc al primer pis del número quatre d’aquesta plaça, que ha afectat una habitació i ha cremat un llit i una tauleta de nit. La resta de l’habitatge ha quedat afectat pel fum. La dona afectada viu al pis de sobre.

Els serveis mèdics han hagut de tractar allà mateix dues persones per un atac d’ansietat. Fins al lloc de l’incendi s’han traslladat tres dotacions dels bombers, que han pogut extingir el foc minuts després de dos quarts d’onze del matí. Sembla que una cigarreta mal apagada pot haver estat l'origen del foc.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 17:30

La Nit en Dansa 2026 arrenca amb una mirada artística sobre el cos i el territori

El projecte comunitari compta enguany amb Big Bouncers, col·lectiu que...

dijous, 21 maig, 2026 - 14:45

La 1a Fira de l’Ocupació del Prat reuneix gairebé 330 persones en una jornada dedicada a noves oportunitats laborals

La jornada ha comptat amb la participació de 20 empreses i entitats, que han...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...