Esteu aquí

L'Ajuntament subvenciona projectes pedagògics, llibres de text i activitats escolars

TEMES: Educació

El consistori aprova les bases per a la concessió de subvencions per part de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament per al curs 2007-2008.

dimarts, 2 octubre, 2007 - 12:07

La Junta de Govern Local de l'Ajuntament del Prat celebrada el dia 1 d'octubre va aprovar les bases per a la concessió de subvencions per a projectes pedagògics dels centres docents públics d’educació infantil i primària, secundària, educació especial, formació de persones adultes i l’Escola Oficial d’Idiomes de la nostra ciutat.

Les subvencions són per a l’adquisició de llibres de text per a fons del centre; per atendre les necessitats de les famílies amb greus problemes socioeconòmics dels centres docents públics d’educació infantil i primària i secundària; i per a activitats educatives de les Associacions de Mares i Pares d’Alumnes (Ampas) dels centres docents de la xarxa pública del Prat de Llobregat.

En el següent document podeu consultar el contingut complet de l'acord aprovat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 setembre, 2025 - 11:45

El Rotary Club El Prat lliura les beques anuals

Quatre estudiants reben un ajut de 1.000 € per finançar la matrícula del...

divendres, 12 setembre, 2025 - 07:15

Més de 8.300 alumnes de bressol, primària i secundària han començat aquesta setmana el curs escolar

També han arrencat les classes de batxillerat i formació professional

dimecres, 10 setembre, 2025 - 13:30

L’Ajuntament del Prat mobilitza un milió i mig d’euros per millorar el confort climàtic a totes les escoles bressol i de primària de la ciutat

El Pla Clima Escoles, pioner, es marca com a objectiu que totes les escoles...