Esteu aquí

La plaça del Barri d'Orcasitas estrena nova urbanització

S'hi han reordenat els espais i renovat el mobiliari urbà i els serveis.

divendres, 13 juliol, 2007 - 10:57

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, i el secretari de Planificació Territorial de la Generalitat, Oriol Nel·lo, inauguren la tarda de divendres, 13 de juliol, la reforma de la plaça del Barri d'Orcasitas, a Sant Cosme.

La millora ha consistit en la redefinició i millora de la plaça mitjançant la reordenació de l’espai públic per tal de potenciar el seu ús com a zona d’estada, lleure, joc i trobada, així com la renovació de les xarxes de serveis (enllumenat, clavegueram...) i del mobiliari urbà.

També s'hi ha instal·lat una nova àrea de jocs infantils i s'hi ha plantat nou arbrat, alhora que s'ha podat i sanejat el que existia.

Les obres, que han necessitat una inversió de 887.000 euros, han estat parcialment subvencionades per l'anomenada Llei de Barris de la Generalitat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...