Esteu aquí

Tècnics egipcis estudien al Prat el procés de recuperació del riu

Amb la voluntat d’aplicar-lo al delta del Nil.

dijous, 5 juliol, 2007 - 13:23

Durant aquest setmana, un grup de tècnics mediambientals d’Alexandria (Egipte) participen en un programa europeu per conèixer quin ha estat el procés de recuperació del riu Llobregat i els espais naturals del seu delta.

Aquestes jornades formen part del projecte Alamin d’ajuda a la recuperació del llac egipci Marriud, al delta del Nil, a través dels exemples del Llobregat, l’albufera de València i el llac Tunis.

Es tracta d’un projecte de la Unió Europea en col·laboració amb el govern d’Alexandria i l’Entitat Metropolitana de Medi Ambient.

A les sessions participen també tècnics dels ajuntaments del Prat, Viladecans i València. Durant les jornades es fan visites a la depuradora del Prat, l’estany de Cal Tet, la nova llera del Riu i l’estany de la Ricarda.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...