Esteu aquí

Festa final dels cursos d'educació en seguretat viària i civisme

Centenars d'alumnes participen a la festa al Fondo d'en Peixo.

dimarts, 5 juny, 2007 - 15:00

Els centres escolars de la ciutat i la Policia Local han clos avui els cursos d’educació en seguretat viària i civisme.

Professors i agents de l’ordre han aprofitat per reivindicar un cop més que aquests ensenyaments siguin assignatura obligatòria per als joves estudiants perquè la sensibilització en aquest matèria sigui més efectiva. Així ho han explicat aquest matí en una gran festa al parc del Fondo d'en Peixo, en què s’han lliurat els premis del concurs de dibuix que han fet els alumnes.

Concurs de dibuix
Fins a 1.400 treballs s’han presentat a la cinquena edició del Concurs de Dibuix a la Festa de la Seguretat Viària i el Civisme. Ha estat, així, el certamen amb més participants.

En el següent document (Pdf) podeu consultar els noms dels guanyadors del concurs.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 27 gener, 2026 - 13:45

Fixades les dates de les jornades de portes obertes a les escoles i instituts

El 17 i el 18 de febrer, sessions informatives sobre el procés de...

dimarts, 27 gener, 2026 - 13:30

El proper 2 de febrer es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2026 i extraescolars 2026-2027

Les persones que no tinguin accés a mitjans telemàtics ja poden demanar cita...