Esteu aquí

Tancat el període de sol·licituds per als 62 pisos de lloguer

El període, que es va iniciar el 15 de febrer, ha tingut una duració d'un mes.

dijous, 15 març, 2007 - 19:30

Dijous, 15 de març, ha quedat tancat el termini per a la presentació de sol·licituds per optar a un dels 62 pisos de protecció oficial en règim de lloguer de la promoció Prat Sud Remolar.

Els pisos de la promoció tenen uns 41 metres quadrats de superfície, amb una plaça d'aparcament associada. Els contractes de lloguer seran per cinc anys no prorrogables. El preu del lloguer oscil·larà entre els 250 i els 300 euros mensuals.

Continua el procés
Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, aquestes es valoraran d'acord amb la documentació aportada i en funció dels requisits d'accés previstos.

Tot seguit es faran públiques les llistes provisionals d'admesos i exclosos, a les oficines de Prat Espais, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a les pàgines web de Prat Espais i d'Adigsa.

Les llistes s'exposaran durant 10 dies naturals, en els quals es podrà presentar reclamació, acompanyada de la documentació que l'avali.


 
 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...