Esteu aquí

Adif comença a instal·lar els primers sensors de moviment

També comença a inspeccionar uns 200 habitatges de la zona afectada.

dijous, 18 gener, 2007 - 15:00

L'ens públic Adif (Administrador d'Infraestructures Ferroviàries) comença avui a instal·lar els teodolits (sensors de moviment) en diverses façanes de les cases afectades per l'aparició d'esquerdes. Aquests teodolits informen, pràcticament en temps real, de qualsevol anomalia que pugui sorgir.

D'altra banda, Adif també ha començat avui a inspeccionar uns 200 habitatges del Nucli Antic situats dins el perímetre de la zona en què han aparegut les esquerdes provocades, pressumiblement, per les obres de la línia d'alta velocitat.

En el següent document (Pdf) podeu llegir la nota de premsa emesa avui per Adif en relació a la instal·lació dels teodolits.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...