Esteu aquí

El Prat premia tres projectes empresarials innovadors

En el marc de les jornades "El Prat emprèn i innova", celebrades al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament.

dijous, 13 novembre, 2008 - 12:48

L'Ajuntament del Prat ha premiat les millors idees i projectes empresarials del Prat que han concretat el seu pla d'empresa amb l'assessorament del Servei de Creació d'Empreses del Centre de Promoció Econòmica.

A aquesta segona edició s'han presentat 11 candidatures. Els premis, lliurats dimecres 12 de novembre, han estat els següents:

  • Primer premi, dotat amb 3.000 euros, a l’empresa Frikijama SCP, que fabrica, dissenya i comercialitza peces de roba per a nadons (pijames, bodys, samarretes ) originals, diferents i divertides.

  • Segon premi, dotat amb 1.000 euros, a l'empresa Ingtac, de disseny i fabricació de noves tecnologies, concretament en el camp de les pantalles tàctils: fabricació de TPV, punts d'informació i taules tàctils, productes i serveis informàtics personalitzats.

  • El Premi a la Millor Idea i Projecte empresarial en l’àmbit del comerç, dotat amb 2.000 euros, ha estat atorgat al comerç Fotomaton 2008, botiga i estudi fotogràfic.



Compartir

Noticies relacionades

divendres, 26 juny, 2026 - 12:15

El Cotreball Lluís Serra obre les portes a persones emprenedores, artistes i persones que fan teletreball

El coworking municipal ofereix un espai de treball compartit gratuït a canvi...

dimarts, 23 juny, 2026 - 11:15

Els Premis Marta Mayordomo reconeixen el talent empresarial, comercial i emprenedor del Prat

La primera edició dels guardons posa en valor la trajectòria, la innovació i...

dilluns, 1 juny, 2026 - 14:30

La Shopping Night torna al Prat per dinamitzar el comerç local amb una tarda plena d’activitats

Una trentena d’establiments allargaran l’horari fins a les 22 h i oferiran...