Esteu aquí

Primera plantació d'arbres aportats per passatgers de Clickair

Dimecres vinent es plantaran mil arbres als Espais Naturals del Riu, prop de l'estany de Cal Tet.

dijous, 30 octubre, 2008 - 12:18

Set mesos després d'haver-se signat el conveni entre la companyia aèria amb seu al Prat Clickair, l’Ajuntament i la Fundación Más Árboles, el proper dimecres dia 5 de novembre, a les 12 h, es farà la primera fase de plantació (1.000 unitats) dels arbres aconseguits fins al dia d’avui gràcies a les aportacions de milers de passatgers i passatgeres de Clickair.

La Fundación Más Árboles ha seleccionat les espècies mediterrànies més adequades al terreny cedit per l’Ajuntament del Prat per fer la plantació, situat als Espais Naturals del Riu.

Amb aquest acte, Clickair també vol agrair la confiança dels 10 milions de persones que fins ara han volat amb la companyia.

Aquesta iniciativa portada a terme entre les tres entitats és pionera a Espanya i s’emmarca dintre del projecte de la ONU per a la reforestació del planeta.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 juny, 2025 - 11:45

El Prat acull la conferència final del projecte europeu EU Food Security Hub

El proper dimecres 19 de juny, de 9 a 14 h, el Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa acollirà la conferènci...

divendres, 13 juny, 2025 - 09:30

El Bicibox arriba a dues estacions de metro del Prat de Llobregat

L’AMB inaugura el servei als vestíbuls de Cèntric i Les Moreres, amb 27 i 25...