Esteu aquí

Per Tots Sants i Difunts, més busos i serveis religiosos als cementiris

El cap de setmana de l'1 i 2 de novembre el PR3 dobla la freqüència de pas.

dijous, 30 octubre, 2008 - 09:30

Més autobusos
La línia d'autobús urbà PR3 doblarà la seva freqüència de pas per acostar de manera mès àgil a les persones que, amb motiu de la festivitat de Tots Sants (1 de novembre) i del dia de Difunts (2 de novembre), vulguin visitar els cementiris de la ciutat.

Aquest reforç de la línia, que ja s'ha fet altres anys, permetrà reduir a la meitat el temps d'espera, ja que el PR3 passarà cada mitja hora, i no cada hora com fa en el seu horari habitual.

El reforç de la línia ja es va fer el cap de setmana del 25 i 26 d'octubre i també es farà els dies 1 i 2 de novembre.

Serveis religiosos als cementiris
Al Cementiri de l'Est, el dissabte dia 1 de novembre, a les 17 h, es farà el rosari. La missa es farà el 2 de novembre, a les 10 h.

Al Cementiri del Sud, la missa es farà diumenge 2 de novembre, a les 16 h.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:15

Acaben les obres de transformació del carrer de la Serra del Cadí

La intervenció ha permès ampliar la vorera est fins a 6,4 metres sense...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:00

Energia del Prat ofereix a 1.500 llars energia generada a les teulades de la ciutat a meitat de preu que les elèctriques

La comunitat ciutadana d’energia del Prat de Llobregat es converteix en la...

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...