Esteu aquí

Llum verda a l'aparcament subterrani de la pl. de Blanes

La Junta de Govern Local ha aprovat inicialment el projecte executiu d'aquest pàrquing, que es construirà en el subsòl de la pl. de Blanes i dels jardins de Garrovillas.

dimarts, 28 octubre, 2008 - 09:31

L'empresa municipal d'habitatge i aparcament, Prat Espais, gestionarà la construcció i explotació d'un aparcament subterrani ubicat a la plaça de Blanes i als jardins de Garrovillas. Prat Espais també s'encarregarà de les obres de reurbanització de l'entorn.

L'aparcament es destinarà al públic en general, amb prioritat a les persones residents a la zona. El pàrquing, que tindrà 246 places d’aparcament, té un pressupost d'execució de 6,9 milions d'euros.

El projecte estarà exposat públicament durant 30 dies, transcorreguts els quals, si no s'hi han formulat al·legacions, es donarà per aprovat definitivament.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 15 juliol, 2025 - 13:45

Nou punt d’AMBici a la platja del Prat amb aparcament +P

El nou servei entra en funcionament aquest dijous 17 de juliol i permetrà...

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...