Esteu aquí

Un professor del Prat guanya un premi pel seu bloc a Internet

TEMES: Cultura

Joan Puig Malet és professor de català a l'IES Estany de la Ricarda i fa un bloc sobre lexicografia catalana i diccionaris.

dimecres, 15 octubre, 2008 - 12:49

El bloc Gazophylacium, del pratenc Joan Puig Malet, ha guanyat la primera edició del Premi Blocs Catalunya 2008 en la categoria de Societat.

Puig Malet, que és professor de català a l'IES Estany de la Ricarda (on també gestiona un bloc de la seva assignatura), és col·leccionista de diccionaris de català, especialment antics, i de llibres vells. El diccionari de català més antic de la seva col·lecció és el Gazophylacium català - llatí, de Joan Lacavalleria, de 1696, i d'aquí el nom del seu bloc a Internet.

El bloc de Puig Malet es va imposar a la resta de finalistes gràcies, primer, a la valoració del jurat popular i, més endavant, a la d'un jurat especialitzat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 26 febrer, 2026 - 09:00

La IA aplicada a la salut omple l’aforament en la segona sessió de l’Aula de Salut

La segona sessió de l’Aula de Salut d’enguany va abordar un tema d’actualitat i d’impacte creixent ...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 16:00

El 'Macetohuerto' del Ribera continua germinant

L’alumnat de l’IFE de Les Salines hi ha fet una nova formació, oberta a les...
centric_connexions_conflicte_2025

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:00

Els rituals: fil conductor del Connexions d'aquest any

El projecte que coordina el Cèntric, i en el que participen els instituts de...