Esteu aquí

Una placa commemora el naixement dels Diables del Prat

S'ha penjat en una casa del carrer de Madoz on la colla es va crear fa 25 anys.

dimarts, 23 setembre, 2008 - 12:15

Els Diables del Prat compten des d’aquest diumenge amb una placa situada a la façana de la casa que va ser la primera seu de l’entitat, al carrer de Madoz, on fa 25 anys es va constituir l'entitat.

El cap de colla dels Diables, Jordi Roig, ha anunciat que la intervenció de l’entitat durant aquesta propera Festa Major tindrà un significat especial per aquests 25 anys de trajectòria. Segons Roig, "aquest any, en lloc de convidar altres colles de fora, convidem a totes les persones que al llarg d'aquests anys han estat diables o músics, i farem el correfoc tots plegats".

Les celebracions amb motiu del 25è aniversari dels Diables del Prat s’allargaran durant tot aquest any.

Tot seguit podeu escoltar (format mp3) el parlament de l'alcalde, Lluís Tejedor, durant l'acte de descobriment de la placa.


 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 desembre, 2025 - 10:00

El Ribera acull un taller de ‘cajón flamenc’ per a joves del Prat

Dotze joves de la ciutat han construit el seu propi 'cajón' de la mà del...

dijous, 4 desembre, 2025 - 16:00

Il·lusió, música i somriures al sorteig de Patges Reials

21 nens i nenes viuen l’emoció de ser patges de Ses Majestats en una...
ciutat revelada inauguració

dimarts, 2 desembre, 2025 - 13:00

S’inaugura “Retrats de la vida quotidiana del Prat” al Centre Cívic Jardins de la Pau

Una exposició que recull la mirada col·lectiva dels participants de La Ciutat...