Esteu aquí

L'alcalde i el conseller Huguet visiten la planta de La Seda

Huguet destaca l'empresa com a exemple de renovació industrial i li ofereix el recolzament de la Generalitat en les línies d'investigació.

dijous, 4 setembre, 2008 - 18:36

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, i el conseller d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat, Josep Huguet, han visitat aquest matí la planta de La Seda de Barcelona a la nostra ciutat, acompanyats pel preslident de la companyia, Rafael Español.

Segons Huguet, La Seda "és una empresa que està creixent de forma exponencial, una mostra de la reconversió industrial que ha passat de ser una empresa catalana a una de les primeres del sector del plàstic a nivell internacional".

Per la seva banda, Español va apuntar la futura instal·lació al PRat d'un nou centre d'investigació, desenvolupament i innovació, que es dedicarà al desenvolupament d'aplicacions per al polímer PET destinades a nous sectors com l'automòbil, l'òptica o la construcció, i que se sumarà al ja existent a Bèlgica. A la planta del Prat, situada dins el sector industrial Enkalene, La Seda també hi farà un edifici d'oficines i la nova seu social de la companyia.

Huguet va anunciar que "hem ofert la possibilitat que els centres d'investigació de la Generalitat acordin amb La Seda obrir línies de recerca".

Huguet por su parte, ofreció a los responsables de La Seda de Barcelona el apoyo de la Generalitat a las líneas de investigación del grupo químico:“hemos ofrecido la posibilidad de que los centros de investigación de la Generalitat acuerden con La Seda abrir líneas de investigación ”.

El Grup Seda és líder europeu i tercera companyia a nivell mundial del sector del PET-Packaging, i compta amb 22 plantes de producció a 11 països europeus i amb més de 2.300 persones empleades.

Compartir

Noticies relacionades

OIAC

dilluns, 28 juliol, 2025 - 12:15

Canvis d’horari als serveis municipals durant l’estiu

Amb l’arribada del mes d’agost, alguns serveis i equipaments municipals fan una pausa en la seva activitat habitual o passen a funcionar amb horaris especia...

divendres, 25 juliol, 2025 - 14:30

El Consell de l’FP avança en l’elaboració de propostes de noves titulacions per al curs 2026-2027

La Comissió de Planificació de l’Oferta acorda la metodologia de treball que...

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...