Esteu aquí

Un nou decret simplifica els tràmits administratius de les empreses

Es potencien les tramitacions telemàtiques.

dimarts, 17 juny, 2008 - 13:40

La Generalitat ha aprovat un decret de simplificació de tràmits administratius per facilitar l'activitat econòmica. Aquest Decret 106/2008 de 6 de maig s'aplica als serveis d'informació i assessorament i a la tramitació i resolució dels procediments administratius que afecten l'empresa, en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat, els seus organismes autònoms, i les entitats de dret públic que en depenen.

Conseqüència d'això, es crea el document anomenat "Declaracions responsables" que ha de suscriure la persona titular, i s'elimina la diligència de l'Administració als llibres de registre.

D'altra banda, es potencien les tramitacions telemàtiques i l'Oficina de Gestió Empresarial (OGE).

Compartir

Noticies relacionades

L’acte de benvinguda del “Cultura Emprenedora a l’Escola” presenta les noves cooperatives escolars

dijous, 13 novembre, 2025 - 14:00

Presentada una nova edició del projecte “Cultura Emprenedora a l’Escola” (CuEmE)

Quatre escoles i 153 infants de 5è de primària de la ciutat participen en una...

dimecres, 12 novembre, 2025 - 11:45

L’Institut Illa dels Banyols, seleccionat com a centre d’excel·lència d’FP en l’àmbit aeronàutic

El reconeixement implica compromisos i oportunitats, com ara la transformació...

divendres, 31 octubre, 2025 - 13:30

L'encesa de llums dona el tret de sortida al Nadal al Prat

Les famílies poden recollir als seus comerços de confiança el material per...